Bokfynd

Det är sällan jag köper böcker, men idag så! Jag gick till mitt lilla smultronställe här i stan, ett bokantikvariat. Huvudanledningen till att jag dras till ett ställe överfullt med gamla böcker är enkel, de har katten Gustaf serier! Haha, 90-tals Gustaf är bäst! Dock fanns det bara två tidningar och en "bok" denna gång, men det är bättre än inget :)

Sen hittade jag faktiskt två andra böcker som jag köpte. Jag köpte inte för att läsa utan för att ha som dammsamlare, eller ja, prydnad. Jag tyckte böckerna var fina och de gör sig rätt bra här hemma på fönsterbrädan. Vem vet, de kanske visar sig ha världens mest intressanta innehåll? Om jag kommer läsa, troligtvis inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0