Mina äventyr

Som ni vet så praktiserar jag just nu. Och som praktikant får man hoppa in och göra många olika, och oftast roliga saker. Saker som man kanske inte räknat med.

En sådan sak var för min del var att stå och prata inför ett par gymnasieklasser i en gympasal. Jag skulle i måndags representera Tjejjouren här i Norrköping och presentera kort om verksamheten. Jag har inga större problem med att prata inför större grupper så, men jösses vad nervös jag var precis innan!

Men som ni ser så överlevde jag, och jag tror att jag gjorde hyffsat ifrån mig. Seger! :)

Imorgon ska jag till Linköping på "studiebesök". Jag ska till en skola och se hur projektet jag är med i ser ut och funkar där. Alla projektledare väljer att göra lite olika, så det är intressant att få se flera varianter.


Där i mitten fick jag stå och presentera Tjejjouren. Inte ensam givetvis, jag hade polisen med mig, samt socialtjänsten, ungdomsmottagningen och Rädda Barnen såklart :)

Efter våra presentationer spelades en 30 min lång teaterpjäs upp, som en kickstart för temaveckan "Kärleken är fri".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0