Min snoriga söndag

Om jag ska vara ärlig så minns jag inte så mycket av min söndag, jag tror att jag har sovit större delen av dagen.

Men jag minns att Tim klev upp tidigt och startade både diskmaskin och tvättmaskin samt att han gjorde frukost till mig. Jag fick två mackor, te och en gullig lapp. Min underbara älskling! <3

Jag har varit riktigt hängig idag, snorig, hostig och febrig. Men värst är ändå snoret, trots marknadens starkaste nässpray så har jag aldrig varit med om maken! Trots att jag är full med panodil, choklad och nässpray så är jag riktigt riktigt snorig.

Trots att jag är sängliggandes så har jag inte ont någonstans (förutom ömma näsborrar), och det är himla skönt, sen så har jag inte tappat aptiten heller. Hehe, det är en viktig punkt för mig, mat. Så länge jag inte har ont och kan äta "som vanligt" (även om maten inte smakar något), så är det inte så farligt. Irriterande, men inget jag kan klaga över egentligen. Men om jag får önska så vill jag att kranen ska sluta producera så mycket slem och att energin ska komma tillbaka till kroppen min.

Men imorgon bitti kommer jag vara riktigt sjuk och ynklig, det vet jag. Ujuj vad synd det kommer vara om mig, så synd att Tim kommer vilja göra frukost till mig igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0