Begär

Jag misstänker att det är allt snor som åkt upp i huvudet som gör mig förvirrad...

Jag har bland annat fått för mig att jag vill ha en gammal klassisk "tjock tv", för den känns "genuin, trygg och pålitlig". En sån vill jag bara ha! Till vad vet jag inte riktigt, men just nu känner jag mig inte "hel" utan en sån tv..

Sen vill jag även ha en persisk matta till vardagsrummet. Den tror jag däremot skulle kunna göra sig bra här hemma, på riktigt. Men av någon anledning har jag fått för mig att en sådan stor matta ska lukta märkligt och "ludda", typ "barra" som en gammal uttorkad julgran.

Sist men inte minst så vill jag ha en stor sliten skinnfåtölj, en riktigt stor pjäs mitt i vardagsrummet! Hur fantastiskt vore inte det? :D

Alla drömmer väl om en sliten fåtölj på en persisk matta placerad framför en plastig tjock tv? Hahaha, hjälp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0