Home sweet home

24 timmar senare så är vi hemma. Fort Myers till Toronto 2.5 timme, helt ok resa. Jag kikade på Downton Abbey och höll mig vaken. Men när vi landade i Toronto möttes vi av en otrevlig liten indisk man. Med samma kroppsbyggnad som en smurf vallade han runt på oss som boskap och sen svor han över att han fick ta fram våra boarding pass (som är hans jobb), och när han gjorde det passade det lilla äcklet på att slicka på varje biljett. Mmm, mumma! Själva flygningen från Toronto till London, 6.5 timme, minns jag inte så mycket av om jag ska vara ärlig. Hehe. Jag sov, och som jag sov! Helt däckad. Blev väckt vid matning och det var det vidrigaste jag ätit! Halvvägs igenom var jag tvungen att rusa till toan för att jag mådde så illa! Som tur var slapp jag kräkas, men usch o fy så pyton jag mådde :S Vaknade även till vid ett andra tillfälle under den flygningen och upprepade samma procedur. Väl i London var det varmt och trångt på flygplatsen och jag var känslig och övertrött som en treåring. Började faktiskt storböla när jag försökte handla dricka och blev tvingad till självskanning och det bara var ett enda krångel och så otrevlig personal på det. Då släppte jag bara all dricka, tog mitt Visakort ur personalfans hand och gick därifrån tårögd. Sen brast det, buuuuhhhuhööööö! Inte vackert, men befriande.

På flyget från London till Stockholm var det trångt och 2.20 timme gick väldigt långsamt.. Sen när vi väl landat fick vi alla väskor utom en, min och Tims ena väska var givetvis borttappad. Suck! Men vi är rätt säkra på att väskan kommer tillbaka, håller tummarna!

Sen blev det lite buss iaf, och sen bil från Stockholm till Kolmården och från Kolmården till Norrköping. Åh så skönt o komma hem till ett städat hem! Och underbara svärmor har fyllt kylen med frukostmat :)

Det tog oss tre minuter o förvandla vårt städade hem till ett katastrofområde. Så fort vi öppnade väskan (den som faktiskt inte försvann) så sa det POFF!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0