Flickan som är trött

Vid 22 års ålder trodde jag, naivt och gulligt, att kroppen och knoppen inte skulle ha några problem med att resa fram och tillbaka över ett par tidzoner. Det är ju bara 6 timmar liksom..
Ack så fel fel fel denna 22 åring hade! Bläähäää! Jag mår fortfarande funky. Min kropp är ur fas, tänk er en relativt mild baksmälla som vägrar gå över. Jag är trött, seg, disträ, klumpig, loj och min mage gillar inte svensk mat ännu. Den gillar definitivt inte svenskt kaffe än heller, detta visar den genom att omoget ge mig halsbränna och genom att bete sig som en asförbannad viftande italienska.

Men jag är ändå väldigt glad över att vara hemma :) Om bara jag kan få somna som normalt folk och slippa känna mig äcklad varje gång jag öppnar kylen, så vore jag världens lyckligaste människa just nu :)

Så, när tar denna bakfylla slut? Jag återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0