Drömmer mig bort...

Tänk att bo på den engelska/skotska landsbygden i ett litet stenhus med små fluffiga får på bakgården. Ha en sprakande brasa och en stor soffa att gosa ned sig i. Att kunna ta mysiga promenader och känna hur kylan biter i kinderna. Åh vad det vore underbart!

I typ en vecka, sen skulle jag bli tokig. Men åh vad mysigt det skulle vara!

Någon dag SKA jag sitta i det där stenhuset i utkanten av en liten by. Och på kvällen ska jag läsa en bok vid brasan och sedan somna invirad i en filt med boken på magen. Some day säger jag bara!

Och när jag tar de där långa kyliga promenaderna tänker jag mig att jag ska gå klädd ungefär såhär (och kanske har jag skaffat lugg igen)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0