Det är bara att lära sig

Som en del av min utbildning ingår 2-3 månader praktik eller examensjobb, där vi får chansen att antingen driva ett eget projekt eller praktisera hos företag, organisationer eller liknande.

Jag har fått möjligheten att vara med o driva ett litet eget projekt hos en stor organisation, i ett av deras stora nationella projekt :) Otroligt spännande!

Var jag ska vara och exakt vad jag ska göra håller jag på en stund till. Jag vill gärna komma igång med arbetet innan jag uttalar mig här på bloggen. Men i arbetet ingår lite grafiskt arbete, och eftersom jag inte är expert i ämnet så har jag börjat söka fakta. Ett första steg var att beställa hem en bok som jag förhoppningsvis lär mig något utav..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0