Praktikantens kontor

Jag praktiserar för närvarande hos Rädda Barnen här i Norrköping, och häromdagen fick jag nyckel och tillgång till ett arbetsrum. Det är ett ljust rum med utsikt mot torget utanför och det känns som en bra miljö att vara produktiv i. Rummet har bra vibbar helt enkelt ;)

Idag var jag även på "studiebesök" hos två klasskompisar som har sin praktik på Stadsmuseet. Det var roligt att se hur de har det uppe hos sig,
och de har verkligen gjort det så mysigt på det utrymme de blivit tilldelade :) Vi lunchade även och pratade om våra upplevelser so far. Hehe, det fanns en del att prata om och det var så roligt att höra om deras äventyr ;)

Här kommer lite bilder på mitt arbetsrum, ni får ursäkta röran, men research pågår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0