Pocahontas

Jag älskar verkligen Disneyfilmer! Sitter för närvarande med en tår på kinden och har precis kikat färdigt på Pocahontas som visades på Tv. Snyft!

Jag håller inte riktigt med om att alla Disneyfilmer slutar lyckligt. Det värker i hela hjärtat, han åkte och hon stannade kvar buhuuuuu, hur kan det vara ett lyckligt slut?! Kärlek ska inte vara logisk och Disney gjorde den just logisk i denna film, fel fel fel! Jag tycker att hon skulle ha följt med sin hunk, så det så!

Rösterna i den svenska versionen är så himla grymma så det finns inte (dock är Pocahontas pappa inte helt 100, men det beror på hans dåligt översatta repliker också). Jag skulle vilja se alla klassiska Disneyfilmer även på engelska, tror att de kan göra filmerna ännu bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0