Det här med nystädat...

När jag ändå är hemma idag så passade jag på att städa Sixtens hem (bur), och reaktionen från pojken blev väl kanske inte den jag hoppats på.

Han tittade först runt förtvivlat innan han hetsåt hälften av vadden (sin säng) och ilsket drog med sig resten. Han spottade sedan ut fluffet i ett annat hörn och for sen fram en mulvad hög på socker. Han la sig på mage och paddlade runt runt i sågspånet (tror att han försökte gräva en tunnel) och sen började han brottas med vadden igen. Nu sitter han för tillfället i sitt hörn och tjurar, han vägrar prata med mig och han har slutit sig som en ihoprullad igelkott.

Tur att han fortfarande har all smaskig mat kvar att upptäcka, för det är nog bara det som kan få honom på bättre humör misstänker jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0