Typiskt

Två dagar hann jag gå i skolan innan förkylningsbacillerna hittade mig. Så himla typiskt! Det är som med barn på dagis, ett hav av baciller och någon får man alltid med sig hem. Typiskt.

Men nyvaken och igentäppt har historiens sexigaste röst, trust me! Om jag kunde bära en ton skulle jag bli världsstjärna och en legend. Så det är himla synd att jag är tondöv. Men jag sjunger som tusan i duschen, vilket togs upp på det senaste styrelsemötet. Min publik (läs grannarna) funderar på att anmäla mig till True Talent. True story.. Stående dusch-hits är "I will survive" och "I will always love you", ni vet dom där lätta sångerna..

Men sak samma, tillbaka till snoret. Jag har inlett ett förhållande med min nässpray, vilket jag gör ungefär en gång per år. Den är grym, den löser allt; alla mina bekymmer och den hjälper mig att leva ett drägligt liv när jag är förkyld. Älskar den! Tillsammans med Ipren, choklad och kaffe är dom ett oslagbart team! Nu väntar jag bara på att det där miraklet ska inträffa och att jag ska bli helt frisk. Jag ska nämligen jobba hela helgen, så det vore lämpligt om det typ kunde ske nu...Nu?...NUU?!...!!!!!!!.... Åh hjälp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0