Onsdag

Hej hopp i dubbelsängen! Huuuur är läget? Här är det snorigt och hostigt och har så varit de senaste dagarna. Därav låg aktivitet här på bloggen. Sen har jag även jobbat hela helgen, och veckan har hittills gått åt till att försöka bli frisk. Det går sådär om jag ska vara ärlig. Rethostan har iof gått från rethosta till ordentlig äckel-kladd-muffin-hosta, och snoret vandrar runt i hela skallen på mig. En klar förbättring.

Men humöret är det iaf inget fel på! Och varför skulle det? Jag har så extremt mycket att se fram emot :D Massor av kuligheter på Universitetet och sen semester på det. Toppen!

Resten av veckan kommer vara ganska lugn. Imorgon är det dock "intro" av uppsatsarbetet (inte en dag försent!!) och efter det ska det jobbas en stund på Louis De Geer. Annars ska jag vara hemma, äta kladdkaka med grädde och läsa en massa litteratur. Och bli frisk såklart.

På tal om något helt annat, så läste jag precis att det dykt upp en app så att jag kan börja blogga från Iphonen. Äntligen! Hoppas att det fungerar bra, för då minsann; då kommer det bli lite roligare inlägg och bilder här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0