Jaaahaaaa..

Men så-attee..ja.. Alla måsten är ur världen och här sitter jag och kliar mellan tårna. Hur gör folk för att sysselsätta sig hela dagarna? Säger ni "jobbar" så kan ni ta och käka en morot eller två..

Det "roligaste" idag var att storhandla, då fick jag åtminstone vara utanför hemmet. Men sen då? Jo jag har suttit på min insuttna bakdel i flera timmar.

Till lunch åt jag broccolisoppa med ostsmörgås till, spännande info. Till soppan drack jag mjölk, nästan en halv liter. Men unga fröken Lundqvist är laktosintolerant och drog därför på sig magont. Tummen upp! Men det var det värt, alla gånger. Tror jag..

Tur att jag får komma ut och träffa lite folk imorgon, för detta är inte hälsosamt!


Fjoppan har ont i magen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0