Härligt väder

Fredag och fint väder, inte mycket att klaga på ni. Förutom att jag fortfarande låter förjävligt (hostar + snorar), det vill ju aldrig gå över! Nu har jag helt slutat med nässpray, Ipren, strepsils, noskapin osv osv. I hopp om att min kropp ska lösa detta själv. Men än så länge verkar den inte riktigt fatta galoppen, för jag börjar få lite andningsproblem här snart. Den gigantiska kladd-muffisen har en kusin som bor i min näsa. Så nässpray kan bli livsavgörande framåt lunch. Måste åtminstone ha två små andningshål.

Men, vädret.. Jag vill uuuuuut! Gärna ut till Kolmården (som nästan syns i bild) och promenera runt lilla Älgsjön. Ska försöka släpa med pappa ut på den rundan på söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0