Florida

Om mindre än tre månader bär det av till USA, den 16 december flyger vi. Tänk så snabbt det har gått! I nästan ett år har vi planerat denna resa och snart är den här. Som vi har längtat allihopa! Men nu börjar nerverna komma känner jag. Nu är det plötsligt dags att börja ta tag i saker och ting, som att växla pengar, fixa pass och allt annat som hör resor till. Men en sak jag inte behöver oroa mig för inför denna resa är packningen i alla fall. Jag ska inte ha med mig något. Underkläder och tandborste, thats it. För i Florida ska det shoppas ;) Så det ser jag fram emot massor! Problemet är bara att få med sig allt hem..


Såhär såg huset ut förra gången, och det vi har hyrt denna gång ska tydligen vara ganska likt.


Men det här är nog det bästa med allt. Poolen :) Det ser jag fram emot!


Detta kommer vara precis vad jag behöver efter uppsatsen!

Som sagt, i december bär det av. Vi blir borta i tre veckor så förhoppningsvis hinner vi uppleva massor av roliga saker! Miami, Orlando m.m.


Drömmer mig bort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0