En timme senare...

Det gick inte så bra hörrni. Projektansökan visade sig vara en större uppgift än vad jag trodde. Men jag är igång! Det är huvudsaken. En punkt av hundra avklarad, typ.

Om jag gav upp för lätt? Antagligen. Men viljan att leva livet är starkare än viljan att ordbajsa igenom en projektansökan. Så det så!


Här kommer lite av vad jag skrivit (så att ni tror mig):

"Social interaktion på Internet är egentligen ingen ny företeelse, men bakom slagordet ”sociala medier” är ett nytt fenomen på framfart. I takt med att Facebook, Twitter, bloggar och communities växer sig allt större, minskar även spännvidden mellan målgrupperna och snart finns där ett medie för alla; ung som gammal..."


Spännande va? Återstår att se var detta slutar. Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0