Måndagsflitig

Ny vecka och nya tag! Som vanligt när jag har en "hemmadag" var det lite segt att masa sig ur vår sköna och gosiga säng imorse, men det gick ju bra det med (uppenbarligen). Jag hade som målsättning att försöka träna innan frukost idag, eftersom jag nu har friskförklarat mig själv. Jag orkar inte vara sjuk längre och jag är trött på att sitta still på fluffet.
Och vilken lycka det var att få röra på sig! Jag började nästan gråta där nere på gymet (ja det är sant!). Jag skuttade omkring till bra musik och energin bara sköljde över mig, såååå underbart! Under det där fluffiga fluff fluffet kände jag att jag äntligen fick kontakt med musklerna igen :) Haha!
Tänk vad glad man kan bli av att vara riktigt svettig och äcklig.

Såhär pigg och snygg var jag innan tränandet:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0