Student by day, and by night...

Om dagarna skriver jag uppsats och bär runt på halva biblioteket, precis som sig bör just nu. Det är mycket nu i och med uppsatsen, vilket är kul eftersom det än så länge går riktigt bra. Det känns otroligt o erkänna, men vi är snart klara :D Hur gick det till?!

Hur som helst, eftersom hela dagarna fylls av uppsatsen vilar jag gärna huvudet om kvällarna. Just nu är jag inne i en sån där jobbig period igen när jag har svårt att somna. Jag ligger uppe och tänker. Så där sprack planen om att låta huvudet vila. Jag tänker en del på uppsatsen, men mest försöker jag drömma bort till USA. Tänk att det bara är 25, snart 24 dagar kvar :)

Jag ligger här och försöker skriva mentala små påminnelser som jag ska komma ihåg. På dessa lappar står det mest vad jag vill shoppa, hihi. Men faktum är att det inte bara är materiella saker jag vill lägga pengar på. Utan jag vill försöka unna mig massage, matupplevelser och kanske någon rolig aktivitet. Dock är det allra viktigaste där borta att hitta en klänning eller liknande till examen-vad-det-nu-blir. Ja ni hör ju vilka problem som håller mig vaken, hehe.. Äsch, förr eller senare somnar jag..


Tralalala...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0