Julmarknad

För tredje året i rad så åkte Tim och jag iväg till Hults bruk för deras julmarknad. Som vanligt regnade det (slår aldrig fel), men marknaden var som tur var inomhus. "Nytt" för i år var mycket folk, det brukar vara ganska mycket folk, men i år, jösses! Det gick knappt att ta sig fram! :)

På marknaden köpte jag mig lite örtsalt och en jättefin ljusgrej som Tims mamma gjort. Julstämningen där borta var på topp och jag tror att den smittade av sig lite ;) Jag har inte känt någon vidare julkänsla eller lust till julen i år överhuvudtaget tills nu. Men jag är fortfarande osäker på om jag vill pynta och fixa här hemma. Det kommer ju inte vara någon här och uppskatta det iaf.

Hur som helst, dagen avrundades med fika på Lindahls med mina föräldrar. Kaffe och morotskaka blev det, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0