En märklig känsla..

En märklig men bra känsla infann sig nu precis hos mig, det känns som om jag har gått på jullov. Kanske beror det på att jag och Emma idag blev "klara" med vår c-uppsats (!!!!!!!)? Det känns så obeskrivligt jävla (ursäkta) bra! Fy fan vad vi är bra (inga ursäkter)!! Vi är alltså klara med alla delar och all den text som är tänkt ska vara med i uppsatsen, vad som återstår nu är handledning, slutopponering och lite små fix o trix. Wiho!

Men än är det inte jullov, nej, utan det ska formuleras lite saker till vårens pilotkurs (mediakurs/projekt) och sen ska uppsatsen bli så fin den bara kan givetvis :) Det känns bra att ha lite pyssel så att tiden rullar på, plus att jag och Emma har det så himla trevligt om dagarna när vi pluggar :) Gud så jobbigt allt hade varit annars, man vill väl inte gå runt och vara en surkart ;) (hehe).


Kommentarer
Postat av: Emma

Helt rätt Jeanette! Inte ska man vara surkarter.:) Och så ett plus för att du inte ursäktar dig,hehe. (Är vi opponeringstörda or what?)



Ha en underbar helg nu så ses vi med finslip på måndag! :)

Kram!

2011-11-26 @ 08:52:42
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0