Det här med att passa tider...

Alltid är det samma visa, men idag är det åt det mer extrema hållet. Jag är alltid tidig, och idag är jag sjukt tidig. Jag ska träffa sjuksköterska idag, men ååh vad klockan ska gå segt! Jag är här nu, hjälp mig. Hann iof klippa mig nu innan, spontant och härligt. Har nog hittat min frisör förresten. My heter hon och hon var grym! Ställde inga jobbiga frågor och klippte mig på en kvart, högsta betyg! Och ja, resultatet blev kanon ;) Nu återstår 30 minuters väntan, så det får bli en promenad..


Kommentarer
Postat av: Emma - fotograf och illustratör

Oj, vilket spontant beslut att gå till frissan så där hux flux, härligt! :) Hoppas sjuksyrran var snäll mot dig och att du kan förlåta mig för sveket idag, den där surläppen såg nämligen inte kul ut...

Ses imorgon för mera skriverier! :) Kram!

2011-11-08 @ 14:34:40
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0