Vem tror hon att hon är?

Som ni kanske vet så kontaktar jag och min projektgrupp olika "kända" bloggare och frågar om de vill ställa upp på intervju. Oftast får vi positiva välformulerade och korrekta svar, men nu fick vi ju ett roligt svar. Vi mailade en ganska okänd bloggare som bor här i Norrköping. Anledningen är för att hon syns i tv och så (lokalt).

Svaret blev: "Hej! Jag får många liknande förfrågningar och har tyvärr inte möjlighet att vara med. Lycka till med projektet! Mvh...."

Av vem då?! Från Universitetet? Av människor som vill producera en radioproduktion för Sveriges Radio? Hon kunde väl kommit med ett bättre svar? Blev bara så paff. Det lät så uppblåst att det inte är klokt!

Mitt svar: "Vad tråkigt. Det hade varit otroligt givande att få med dina åsikter och ditt perspektiv; eftersom både Daniel Paris, ********, *******, ******, författarinnan ****** mfl ska vara med. Det hade varit en kul mix. En annan gång kanske :)".

Jag ser fram emot hennes svar. Om vi får något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0