Vaaaarmt!

Brööööööl! Det är varmt. Jag ligger i solstolen ute på balkongen och chippar efter andan likt en överansträngd dvärghamster. Jag försöker läsa, med andra ord plugga, men jag är varm och jag har jätte ont i huvudet. Helst av allt vill jag bara ligga i sängen och sova middag med händerna på min lunchmätta mage. Men icke. Ångesten över den satans skrivuppgiften är för stor, jag måste komma igång!

Men hur lätt är det när man samtidigt får mail från Daniel Paris med "puuuuuss", mobilnummer och privat information? Och hur lätt är det när ett mail från Ebba von Sydow dimper ned i inkorgen och mötet med Vanita fortfarande snurrar i huvudet? Det är smått distraherande.

All den litteratur som jag dukat fram är inte så himla upphetsande om man jämför med ovanstående. Det finns så mycket roligare saker att ägna sig åt en onsdag. Men ibland måste man faktiskt göra sig förtjänt av sitt CSN, så jag antar att det bara är att dyka ned i texten igen.

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0