Som vilken måndag som helst

Vad gör man när man inte har ett giltigt spårvagnskort längre? Jo man snörar på sig gympaskorna och promenixar till plugget på morgonen, powerwalk! Det känns hurtigt och hälsosamt, men det är nog ingen trend som kommer hålla i sig dessvärre.

När plugget sedan var avslutat någon gång på eftermiddagen så promenerades det upp på stan för att köpa nytt spårvagnskort. Och på vägen upp till stan fick jag syn på något som kommer jaga mig i drömmen! Eller ja, kanske inte just den där; men hans polare möjligtvis. Polare som visserligen inte skulle dra sig för att ta en tugga, men men.. Man kan inte lyckas jämt.



Jag har så svårt för dinosar, de jagar mig alltid i drömmarna. Fy fy fy.



Glöm inte att kika in på projektbloggen för att se vad som händer och fötter! Imorgon bär det av till Stockholm, så massor av skojsigheter kommer att dyka upp där inom en snar framtid! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0