Ogiltig frånvaro

Jag har faktiskt varit hyffsat upptagen de senaste dagarna, därav dåligt uppdaterande. Jag har gjort så mycket som: byggt bo i köket, målat tånaglarna och rensat vasken i badrummet. Skämt å sido, jag har pluggat och varit allmänt studentig. Kaffe i termos, lunchlåda i väskan och litteratur i högsta hugg! Bättre blir det inte. Gruppen och jag har kommit igång ordentligt med projektet och nästa vecka drar vi till Stockholm och intervjuar kuliga personer! Se projektbloggen (länk finns vid sidan om i menyn).

"Byggt bo i köket" undrar ni kanske förresten? Det är faktiskt sant. Jag fick en uppblåsbar madrass av min snälla mor som jag låtit blåsa upp i ett hörn här i köket. Halvt under köksbordet (barbord), haha! Det är sjukt mysigt kan jag lova :) Här finns kuddar, filtar, täcken och allt vad man nu kan behöva. Det känns nästan lite som när man var liten och byggde kojor överallt.

Dock är detta tänkt att vara gästsäng alternativt en sovplats för mig när jag stör mig på Tims snarkande eller när han vill sitta uppe sent vid datorn. Oromantiskt kanske, men jag har aldrig varit någon romantiker, och jag älskar Tim precis lika mycket även om jag sover i ett annat rum en natt :)


Här sitter jag och bloggar just nu. Och här ska jag sova i natt :) Mysigt va?
Perfekt att ligga o titta på tv! Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0