Min vanliga tur..

Jomenvisst sörrni! Ursäkta grov dialekt, men idag är det bara så. Punkt.

Efter en i och för sig bra dag i skolan artade sig dagen inget vidare. När jag kom hem klev jag på en geting. En arg jävel dessutom. Kanske var han arg för att min 38:a klev rakt på honom, men i alla fall. Han överreagerade och betedde sig som en riktig drama queen! Stack mig hårt som fan i foten, ingen nåd, in med gadden bara.

Jag skrek och svor, skrek, svor och grät en skvätt. Sen när den värsta smärtan lagt sig och jag till sist fattat vad som faktiskt gjorde så jävla ont var det dags för hämnd. En rejäl sådan ville jag bjuda på! Men först var jag ju tvungen att hitta fanskapet, och det tog sin lilla tid; men till slut! HA! Fram med hårsprayen. Bobby's extreme. Sppppccchhhh! DIE! DIEEEEE!!! Hrm, ja..

Sen åkte i alla fall toapappret fram och getingens resa slutade med en mordisk nedspolning.

Nu såhär i efterhand kanske den stackars getingen inte förtjänade en sådan brutal död. Men det kändes mer "humant" att först gasa honom och sedan spola ned i toan än att mosa honom med Blondinbellas Egoboosttidning. Och min fot? Som ny! Nevars, den är lite röd; men gör tack och lov inte ont längre.

Slutet gott, allting gott :)

Kommentarer
Postat av: Emma - fotograf och illustratör

nej, men AJ! Ett aj för din stackars 38:a och ett aj för den lilla getingen. Så tragiskt.. skulle ju inte vara så den mest önskade döden att först bli attackerad av Bobby och sen nedspolad i toaletten. ;)

Kram!

2011-05-13 @ 14:53:07
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0