Mer golf åt folket!

Igår kväll åkte jag och Tim med min far ut till Klinga och slog ut lite bollar på deras "range". Det var jättekul! Jag har inte hållt i en golfklubba på åratal och ändå har jag officiellt handikapp (hehe). Svingen satt som den skulle, men i övrigt fanns mycket att önska. Bollträffen var väl sådär och pappa tyckte väl sisådär om mina jämförelser med tennis hela tiden.

Tim svingade också på, påhejad av coach Peter (pappa) och vice coach Jeanette. Lite stel är han, men han fick ändå in några stjärnträffar! Tim ska ta grönt kort i sommar, så förhoppningsvis ska vi ut och spela golf tillsammans redan i år :) Stå och träna på rangen kommer vi definitivt att göra fler gånger!

Tänk att vi skulle bli ett golfpar :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0