Järnspikar!

Jag har god lust och lägga fram en lång jävla ramsa här med både det ena och det andra. Men det ska jag inte göra. However, så ska jag med väl valda ord förklara min frustration. Jag satt för en stund sedan i soffan och eftermiddags-filosoferade och fick plötsligt ett enormt sug efter att röra på mig. Toppen! Träningslusten har varit stendöd sen, piiiinsamt många månader tillbaka; så jag var halvvägs ned i gympaskorna när jag insåg: SKIIT! Gymet i källaren är off limits numera. Det bor en läskig människa eller liknande där nere och det är ingen höjdare att gå ned dit själv.

Jag brukar normalt sett slå lite bakut när jag inte "får" göra saker och ting. Jag gör det i alla fall, punkt. Som att gå ut och promenera sent om kvällarna till exempel. Det är kanske inte så lämpligt, men jag gör det.
Jag hatar begränsningar, det är kvävande.

Men en läskig missbrukare som bygger något vill jag faktiskt inte träffa på ensam nere i en källare med enbart 2 utgångar. Ute snöar det, så jag tror att soffan får mig till sällskap en stund till..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0