Dagens frukost

Torsdag är det idag märkte jag när jag vaknade förvirrad imorse. Vädret är piss, men det är väl så det ska vara en pluggdag som denna? Idag är det alltså tänkt att jag ska komma någonvart med mitt skrivande. För att peppa mig själv lite extra bjöd jag mig själv på en ordentlig frukost. Det brukar annars vara det som får mig att smita undan, mat. Hehe.

Min frukost idag bestod av ägg, skivad banan, te (english breakfast), kaffe, multivitamin och fullkornsmackor med delikatessost och gurka. Riktigt smarrigt om jag får säga det själv. Nu lär jag inte vara hungrig på bra många timmar. Vilket förhoppningsvis verkar positivt för min sketna uppgift som jag verkligen inte vill röra i egentligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0