Blandade känslor

Denna dag har varit ovanligt lång och ovanligt berg- och dalbanig. Den började tidigt imorse med en resa upp till Södertälje för att träffa min farfar som inte mår så bra just nu. Det är riktigt jobbigt. Efter att pappa och jag varit där uppe ett tag bar det sedan av nedåt och hemåt igen. Väl hemma var det bara att kasta sig in i duschen och sen iväg på middag hos Tims pappa. Kvällen var himlans trevlig! :D

Så med andra ord har denna dag gått upp och ned känslomässigt. Kul att träffa farfar, men ledsamt med tanke på omständigheterna; och sedan kul igen på kvällen med middag och trevligt sällskap. Jag är helt slut nu. Kommer sova gott inatt, om inte huvudet spökar för mycket för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0