Alltid är det något

När matkoman väl lagt sig kände jag mig pigg och ville försöka vara lite hurtig. Jag ville ut och springa helt enkelt. Men som vanligt är det alltid något som sätter käppar i hjulet för mig, och idag var inget undantag. Jag kunde inte hitta min sportbh. Lägenheten är helt upp och nedvänd och när jag fortfarande inte hittade den där satans bh:n gick jag ut och sprang i alla fall. Ni tjejer förstår kanske hur dåligt det gick, och killar: det gick inte alls. Usch så sur jag är just nu! Jag var ute i 5 min, sen var jag tvungen att gå in igen. AAAAAAH!!!!

Vill bara slå handen hårt i väggen, så sur är jag!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Köp en till :)

2011-05-12 @ 06:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0