Tack för idag, slut för idag!

Nu slår jag igen hemtentan för idag! Hann inte speciellt långt, men jag har hittat en bra utgångspunkt (tror jag) och ska på fredag fortsätta skrivandet och förhoppningsvis blir klar med den första frågan. Har satt upp som mål att göra en fråga per vecka. Får se hur det går med den saken. Hrm.

Jag var iväg en sväng nu på lunchen för en arbetsintervju, sommarjobb. Det var över på 15 min, men det var rätt trevligt. Jag är ju en ganska rolig och charmig prick så det var alla tiders :D Hehe.

Han som intervjuade mig kändes aningen obekväm i att hålla en intervju (eller att prata med mig), men innerst inne märktes det ändå att han var en skoj typ. Tydligen har han bott i Kolmården. Sen tyckte han att det var så bra att jag var äldre än 17 år (som de flesta tydligen är som skickar in ansökningar dit), jippi.. Plötligt blev livet efter 20 myyyyyycket roligare :P Haha. Bra erfarenheter hade jag också tydligen. Får besked om några veckor tror jag. Tummen upp helt enkelt.

Nu på eftermiddagen är tanken att jag ska förbereda mig inför morgondagens presentation av utställningen som vi har arbetat med nu en tid. Men jag behöver bara skriva ihop stödord, så jag sparar lite på den uppgiften tills senare faktiskt. Nu ska jag dra på mig mjukiskläderna igen och dricka kaffe i soffan. Funderar även på att äta ett ägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0