Slutt

Det ska vara två t. Det är internt och det är roligt. Men skitsamma, jag känner mig färdig för dagen och ska nu krypa ned under täcket igen! Är yr och mår piss. Oj vilket upplyftande inlägg detta ser ut att bli. Förlåt, men jag klarar inte feber. Det var tusen gånger lättare att ha en bruten högerhand än vad det är just nu att ha feber. Jag blir extremt gnällig av feber, som ett barn nästan. Tur att Tim är på jobbet, annars hade stackarn inte haft en lätt dag. Haha.

Till något som andas lite mer positivitet, nätobservation. Jag har till 90% gjort klart den uppgiften och ska nu låta den vila tills någon dag nästa vecka. Deadline är den 18/3, men jag vill inte behöva stressa nästa vecka så jag gjorde den nu istället. Jag lär ju ha hemtentan att brottas med ändå.

Filmen Pretty woman står på schemat samt lite läsande av monografin kanske? Jag ska spendera resten av dagen i sängen är tanken, så vad man nu kan hitta på i sängen ska jag ägna mig åt. Iphonen är en bra uppfinning för övrigt.

Imorgon gäller jobb i stort sett hela dagen så jag behöver krya på mig och vila upp mig. Lina och jag ska ju jobba "Irländsk afton" och vi räknar med att del blir fullt ös och håll i gång! Haha, tror att den tillställningen kommer att göra min helg! Misstänker nämligen att det blir lite party á Sälen ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Krya på sig.

2011-03-12 @ 07:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0