Mår inte riktigt hundra...

För det första så ser inte rubriken korrekt ut. Stavningen tänker jag på. Men jag har googlat, så den stämmer. Hur som helst.. Feber är inte det enda som snurrar till det för mig idag. Eftersom jag uppenbarligen har lite, nä mycket, sömnproblem så fick det bli ett sömnpiller för min del igår. Jag slocknade som ett ljus efter en stund och det känns som om jag fortfarande sover. Men jag måste säga att jag sovit hela natten och har sovit väldigt bra utan några drömmar överhuvudtaget! :)

Problemet är bara att jag inte vaknar. Jag har ändå varit uppe i tre timmar nu, men jag går fortfarande med ögonen i kors! Jag sluddrar, tappar tråden i samtal och känner mig allmänt inte okej.. Det är nästan som att vara rejält på arslet, haha. Nä fy, inte skratta. Jag sitter här och försöker göra klart en uppgift vi fick i början av veckan, och resultatet blir toppen! Tycker jag nu i alla fall, vi får se hur det ser ut imorgon.

Nu ska jag fortsätta att sukta efter kexchoklad och försöka skriva klart den nedrans uppgiften! Mors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0