Måndag och en vecka kvar

Det är bara en vecka kvar till deadline. En vecka. Hur ska detta gå? Jag börjar känna mig smått stressad här nu, men jag vet ändå att det kommer gå bra :) Eller, jag får intala mig det i alla fall!

Det har varit lite pessimistiskt här på bloggen ett tag, men jag tror alla vet vad det beror på. Just precis, mycket plugg och speciellt mycket med hemtentan. Det är bara att kolla ansiktet på mig, där syns spår av stress i form av några finnar och svarta påsar under ögonen. Jag kan inte skylla rynkor och dubbelhakor på stressen. Tyvär. Haha! Skämt å sido..




Kommentarer
Postat av: Lars Olov Sjöström

Lycka till med tentan!

2011-03-22 @ 00:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0