Hemtenta i tre timmar

Det kallar jag disciplin! Jag hade först ett seminarie i två timmar (kl.10-12) sen åkte jag hem och åt lunch, och efter maten satte jag mig snällt med hemtentan och svarade i stort sett på en hel fråga. Tror jag. Men som med mycket annat med hemtentan så är statusläget oklart. Jag får återkomma.

Vad mer? Ehm. Det är dåligt med bilder numera! Jag ber om ursäkt. Verkligen. Men en hemtenta eller annat plugg för den delen är inte så fotogeniskt, och gör sig helt enkelt inte på bild. Mycket av min tid spenderas nu med teorier och annat flumm som på något sätt ska klämmas ned i hemtentan.

Jag ber om ursäkt för allt tjat om den där hemtentan, ni borde vara trötta på den vid det här laget. Det förstår jag, det är jag med. Ordet "hemtenta" blir lätt uttjatat, kanske blir det bättre om jag döper den till herr Ingvarsson?

Kan funka.



Kommentarer
Postat av: Emma - fotograf och illustratör

Hehe, ja det kan du ha rätt i! Att läsa "Nu ska jag sätta mig med Herr Ingvarsson" istället skulle ju kanske liva upp stämningen lite. ;)



Good luck with the woooooooork!

/Från en till som simmar i flummvärlden...

2011-03-17 @ 22:47:22
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/
Postat av: Lars Olov Sjöström

Hur går det med den dryga hemtentan och med läsningen av min avhandling? Jag kan bara beklaga...

Ha en bra helg!



Lars Olov Sjöström

2011-03-18 @ 23:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0