Tusan!

Meningen var att jag skulle plugga idag. När jag vaknade imorse och fick syn på vädret verkade tanken på att plugga plötsligt som ett skämt. HA! Här ska solas! Men efter ungefär tre låtar (det är så jag mäter min soltid) började jag känna mig som en kokt kyckling och pep ändå in hit till datorn och öppnade dokumentet.

Det är min research-uppsats som jag ska fixa om lite i. Den är godkänd, men jag fick önskemål om att ändå ändra lite saker. Men va tusan! Orkar man plugga en dag som denna? Verkligen? Nä, juste! Jag formulerade om syftet sen la jag ner. Jag har faktiskt viktigare saker för mig. Som att tvätta handdukar, diska och städa hamsterbur. Sen vore det ju trevligt om man kunde få sig lite färg också, ska ju faktiskt vara brudtärna i helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0