Möhippa


Suprise! Jag stövlade först in på hennes jobb och sa att jag precis fått sommarlov (vilket var sant)
och att jag bara ville hälsa på. När både Tessan och Madde slutat jobba påbörjade kidnappningen,
utan att den blivande bruden Madde visste om det. Sneaky. Vi mötte sedan upp Jennie och Emma
i parken utanför Berns i Stockholm, där det bjöds på tiaror, fjäderbo:or, bubbel och jordgubbar.


Sedan checkade vi in på ett vandrarhem i Gamla stan och vi alla bytte om.
Madde fick bli Sumo-Madde och vi promenerade sedan ut på stan och tiggde kramar. 5 kr styck!!
165 kr lyckades hon få in totalt :)


Gubben spanade in Sumo-Madde, men nappade inte på det fina erbjudandet. Gubbjävel.
Skulle vi ha tagit betalt för alla sneda blickar, pekningar, skratt och smygfotograferingar, ja
då hade vi haft råd att skicka Madde utomlands på sin smekmånad!


Senare på kvällen blev det utgång! Men först åt vi maaaat. Bakom mig fanns en glasruta,
och ute på uteserveringen satt ett gäng berusade män (30-årsåldern) som tyckte att det var asroligt
att knacka på rutan och vinka som galningar! Haha.


Dag två. Ännu en kidnappning. Denna gång begav vi oss till Skansen.


Madde fick gosa med "Snoddas". Ganska söt kan jag väl tycka att han var, men nä.


Sen kom "Ulla". Hårig dam som jag inte alls tyckte var söt. Men Madde var tuff och höll "Ulla" i handen :)


Frän kille inne på akvariet.


Cool!


Madde fick åka motorcykel! Något jag är tveksam till om hon vill göra om. Hehe.


Vår slutliga destination var en badplats ute i Kolmården. Vi reste tälten, kylde drickan
och lyckades tända grillen och grilla korv. Sen blev det kallt och mörkt. Och mörkt.


Vi tog med grillen och flydde in i ett omklädningsrum. Men efter ett par timmar lyckades vi
skrämma upp varandra så pass mycket att 6 tjejer knölade in sig i en liten bil, låste alla dörrar
och försökte lista ut vem som var körbar. Tack och lov för alkotest-grejen jag hade med mig!
Vi kunde sedan ta oss hem till mina föräldrar, där vi sov resten av natten. Aningen pinsamt,
men ändå ganska roligt :)






Kommentarer
Postat av: Sarah

Ett tips till nästa möhippa: https://www.flashback.org/t1533002



Haha, helt sjukt!

/S

2011-06-28 @ 19:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0