Ny familjemedlem

Oj oj vilken rivstart det blev på veckan igår! Redovisning av projektet, första afropasset för året, bokade biljetter till Florida och Tim o jag firade även 15 månader tillsammans. Sen skrev Tim på papprerna för vår nyaste medlem i familjen, nämligen en Mercedes. Inte så pjåkigt! Men lite nervös är jag, det gick så himla snabbt och jag har faktiskt inte sett bilen i verkligheten! Dock gör den ju sig ganska bra på bild, så det får duga tills vidare. Litar på Tim :)

Såhär ser pärlan ut:




Så nu vet ni vad ni ska hålla extra utkik efter i trafiken, pass på säger jag bara! ;)


Just det! Bilen ska komma hem på fredag redan, iiiiiih! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0