Lördagkväll

Klockan är inte ens tio och jag är redan hur trött som helst, skyller på all mat. Vi åt tacos och det blev ett rejält lass kan jag lova ;) Haha, åt iof bara ett bröd. Men uppe på hade jag ett ton grönsaker. Hehe. Mumma! Tims kompis åt även med oss och efter maten blev det nya resident evil filmen, ja vad ska man säga om den? Full rulle från början till slut.

Nu sitter grabbarna och spelar nya NHL 11 på ps3:an och jag halvsover vid datorn. Livat värre. Funderar faktiskt på o gå o lägga mig. Haha, fy vilken gammal fis jag blivit! Pinsamt. Tur att vi ska upp till Stockholm snart och leva rövare med kusinerna :P Det är ju dags att planera bröllop och klämma in mig i en brudtärneklänning..


Här sitter dem, de små gossarna. Det verkar gå bra för dem, just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0