I hate mondays!

Det var iof ingen nyhet för er som känner mig. Men vafan, när jag väl sitter här vid datorn och ska ta tag i min för tillfället ganska lilla "to-do"-lista så skiter det sig direkt. Inlogg till en av mina distanskurser har inte kommit och studentportalen verkar översvämmad av bokstavligt hungriga studenter som vill få sitt CSN. Idag är nämligen dagen då filfak (Filosofiska fakulteten) kan registrera sig på sina program och kurser, detta måste göras; annars får man inga pengar. Så enkelt är det. Men det suger att det inte fungerar!

Kommentarer
Postat av: Emma - fotograf och illustratör

Hehe, ja jag insåg också att det är lika bra att vänta med registreringen. :P Men registrera sig bör man, annars dör man...eller ne kanske inte, men i långa loppet kanske eftersom man måste ha pengar för att köpa mat, och utan mat, DÅ dör man!



Grattis till namn på dörren, sånt är stort! :) Ses imorgon, mitt i sömnen...

2011-01-24 @ 11:11:18
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0