Grattis Tim 22 år!

Firandet började egentligen redan i Lördags. Mamma och pappa gav Tim och mig en hotellnatt på ett modernt designer hotell i stan, President. Mycket trevligt! Vi blev även bjudna på en spontanmiddag av Tims pappa Agne och hans sambo Bettan. Vi åt på O'Learys och det var lika gott och trevligt som vanligt :)

Efter maten hamnade vi som vanlig i matkoma så vi halkade tillbaka till hotellet och tog en powernap innan det var dags för kvällsbio. Vi såg filmen "The town" och den var helt klart det bästa vi sett på länge! Tummen upp för den :)


Lördagen började med frukost/lunch i form av hemmagjorda amerikanska pannkakor med sylt och glass.


En del av vårt rum, extremt dålig bild. Förlåt.


En del av badrummet.

På måndagen då Tim faktiskt fyller år på riktigt så kom mamma och pappa förbi o fikade och sa grattis. Något senare kom Agne, Bettan och hennes barn Jonathan och Patricia; även med dem blev det fika. Hehe, dubbelfika är aldrig dumt! ;) Vi spelade lite Ps3 Move, riktigt skoj!


Många fina presenter fick han också :) Nya fina whiskeyglas, presentkort på Brothers, luktagott artiklar m.m.
Av mig fick han lite "bra-ha"- saker från MQ som strumpor, t-shirt osv. Sen fick han en parfym från Versace av mig som luktar sjukt gott! Nästan på gränsen till att jag kan tänka mig att sno den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0