Efter en skön helg kommer vardagen

Ibland är det lyxigt att läsa ett program som KSM (kultur samhälle och mediegestaltning), för med jämna mellanrum kommer det en riktig långhelg. Och nu när vi går in i ett nytt projektblock så blev det en liten ledig lucka, fredag-måndag. Riktigt trevligt. Helgen har gått så otroligt fort dock och jag vet knappt vad jag har ägnat mig åt, men utvilad känner jag mig iaf :) Men frågar ni mig samma fråga igen imorgon när vi börjar kl.8 så kommer ni få ett helt annat svar, hehe ;)

Hur som helst, måndag.. Tvätta, diska, plugga distanskurser är väl vad som står på schemat idag. Samt slänga ut det godis som överraskande överlevde helgen. För jösses vad det snaskats (äckligt ord) i helgen! Men nu är det slut med det. Buhu. Ser nu framför mig den där äckligt hurtiga och jävliga bilden jag lade upp här om dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0