Dagens promenix

Hej hopp i stugorna! Vackert väder har vi, inte. Men vad gör det? Ut ville jag i alla fall och ut kom jag. Jag tog på mig mina kängor och laddade för en slirig promenad upp till ÖB (Ö&B om man ska vara korrekt). Moddigt var det, men det var himla skönt att röra lite på sig. Jag tog med mig en ryggsäck och passade på att handla tvättmedel, tandkräm m.m, sånt där icke-skoj som är nödvändigt med andra ord.

Det blev ett par kilo i ryggsäcken, men det gjorde inte så mycket. Jag fick mig en liten promenad i friska luften och så fick jag halka omkring i den grisiga snön. Tycker att det ska bli kallare och hålla sig kallt så slipper vi att det smälter och sedan fryser på och blir livsfarlig is.








Och sist men inte minst så bjuder jag på en bild av en osminkad mig. Passa även på att kika upp i mina näsborrar, för jag tror inte att den chansen kommer mer än en gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0