Åter till Universitetet

Jaha ja, då var lovet slut. Men lika bra är väl det, för jag har inte gjort allt för mycket under ledigheten och ärligt talat så hade jag börjat ledsna på att bara gå hemma och uggla.

Hur som helt, nu är vi igång och även om det smärtade att gå upp 7.30 imorse så känns det bra än så länge. Jag har min nya termos med mig fylld med kaffe, så idag är jag onåbar! Hehe, eller inte. Men det gäller att vara positiv! För datorn och programmet krånglar redan, så det kan bli en lång dag detta.

Jag har även dragit igång arbetet med att tacka nej till några distanskurser, för det känns inte rimligt att läsa 6st; så någon måste bort! Tror att jag lyckats komma ned till 3st nu iaf, så det kanske får bli så..

Bilder från helgen och ett grattis-inlägg till Tim kommer senare ;)


Har satt upp ett litet mini kontor, för det lär nog bli ett tag som vi sitter här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0