Årets första träningspass

Nu är jul och nyår avklarat så idag var det dags att dra tag i det där nyårslöftet som kan ha nämnts i ett svagt ögonblick för inte så länge sedan. Hrm. Hur som helst, nu på förmiddagen pallrade jag mig ned till löpbandet i källaren och knallade 2 km i 7 km/h i uppförsbacke. Det känns i vaderna kan jag säga! Jag gick inte speciellt länge eftersom jag gjort ingenting ett tag samt att jag inte är helt kvitt min förkylning än. Men nu kan det ju bara gå framåt eller hur? :)

Senare idag ska jag förutom att skriva en inledning till uppsatsen, gå bort och handla. Vi har bara brysselkål hemma, typ. Och eftersom Tim inte är något fan av grönsaker så måste jag hitta på något annat. Ska snart sätta mig och kolla recept, för min egen fantasi är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0