Mot fjällen!

Nu till något mer uppmuntrande än skoltrötthet.. Jag tar en paus i pluggandet! En vecka i alla fall. Jag, Tim, pappa och lillebror Daniel åker nämligen till fjällen imorgon och det ska bli så himla skönt! Välbehövligt om inte annat. Ut o röra på sig, vara ute i friska fjälluften, basta och vara utan vardagsstressen helt enkelt. Jag hoppas bara att jag kan få med mig huvudet dit upp också, så att inte alla tankar stannar kvar här med hemtentan, monografin, medieveckorna, analysuppgifter m.m.m.m.m.m.

Bajs på det säger jag och drar bara!

Jag ska försöka att blogga när jag har möjlighet, har ju faktiskt med mig Nikonen så fina bilder ska iaf tas! :) Men problemet är att min far har satt en gräns på vårt dator/telefon och teknikanvändande där uppe, max 1 timme/dag + de timmar när han sover :P Men det tror jag kan vara nyttigt. Vi får spela sällskapsspel, basta och rulla i snön istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0