Morgonträning och hej måndag!

Då var det dags att släppa taget om godispåsen och börja jobba på hälsan igen då. Jag började med lite morgonträning nere i "gymet" här i huset. Jag powerwalkade i lätt uppförsbacke och sedan muppade jag mig lite på styrketräningsmaskinen, eller vad man nu ska kalla den.

När jag kände mig färdig gick jag upp, tog mig en dusch och sedan fick det bli en lyxig måndagsfrukost bestående av: fullkornsmacka med brieost, salami och ruccola. Det blev även lite juice och kaffe till :) Så nu är jag redo att ta tag i pluggandet! Eller inte.


Lite färg på väggarna och nytt golv skulle inte skada.. Men det är himla bra att vi har lite maskiner osv till förfogande, då kan man liksom inte slingra sig.




Kommentarer
Postat av: Emma - fotograf och illustratör

Heja heja! :)

2011-02-07 @ 18:33:44
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0