AAAALL BYYY MYYY SEEELF!

Tim har övergivit mig, om så bara för helgen; men iaf :P Jag är ensam hemma och jag har astråkigt. Tim åkte för knappt 6 timmar sedan och jag har varit vaken i 2 timmar. Tim är nämligen i Örebro denna helg på kickoff med sitt jobb, och tanken är att jag ska passa på att plugga och söka sommarjobb denna helg. Samt tvätta och städa lite också, kanske. För tillfället har jag sökt tre jobb och jag är inte allt för pigg på att fortsätta. Ska iväg och jobba på Louis de Geer sen senare dessutom. Ironiskt.

Vad har jag mer att tillägga? När jag slutat jobbet ska jag köpa hem lite lördagsgodis, laga någon god mat och sen sitta hemma ensam i mörkret och titta på film. Det här med att vara bitter är inte min grej..

Men så att..eeeeh, trevlig helg pojkar och flickor!


Kommentarer
Postat av: Emma - fotograf & illustratör

Stackare där som är ensam hemma. Men en godispåse och en liten hamster kan hjälpa mer än vad man kanske kan tro,hihi. Tur du har ett jobb att sysselsätta dig med också.:) ses på måndag!

2011-02-05 @ 16:51:11
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0